Şşş Odtülü

Odtülü arkadaşlar ve bizzat odtü, 2 çift lafım var size.

1.si, işletme bölümündeki tuvalet aynaları tamamen kandırıkçıdır, hiçbirimiz o kadar fit değiliz nasıl yapmışlarsa öyle gösteriyor. İnanmayın, havalara girmeyin. Hepimiz eşşek gibiyiz o aynadaki görüntünün yanında

2.si, tarih bölümü sen çok tatak bir bölümsün güzelim. Ulan final günü gelmiş daha oibste internet sayfasında hiçbir duyuru yok. Hatta internet sayfası demişken http://www.hist.metu.edu.tr/ ben böyle berbat site görmedim. Ha sorduğunuz soruları da derse bir kere gitmeden yaptık okulca, öyle eziksiniz işte.

3.sü, odtülü oldunuz diye illa bir ideolojiyi benimsemeniz gerekmiyor evlatlarım. Saygılı olmayı öğrenseniz yeter. Gidipte sizinle aynı düşünmüyor diye bir adamı 30 kişi linç ediyorsunuz. Biz de aynı düşünmüyoruz o adam beter olsun ama yakışıyor mu oğlum gidip öyle dalmak herife?

4.sü, odtü çok zorsun lan. Harbiden sen git bir derse 1 hafta çalış et sonra 40 al olacak iş değil. Hayır hocalar zaten felaket, bir de zor soruyorsunuz anasını satıyım. Hele sen statikçi, hele sen. Sınıf averaj olarak 35-40 bir şey yapmış sen gelmiş katalog yapacam diyorsun, iyi ediyorsun. 4.şıkta dediklerimi senin için kendim ihlal ediyorum ve bi bok saygı duymuyorum sana.

5.si, bana mı öyle geliyor yoksa odtü kızlar güzelleşti mi lan?

6.sı, şu her topluluğa giren hazırlık öğrencileri, çok komiksiniz be. Tamam biz de yaptık ama ne bileyim, komik.

7.si, 1.sınıfı atlatalım sonrası kolay diyenler vardır aranızda eminim biz diyorduk mesela. Nah kolay canım. 1'de ne yaparsan okul boyunca O'sun.

8.si, yan komşunun veledi bateri çalmaya çalışıyor finallerim o yüzden pek iyi geçmedi yalanı benimdir sulanmayın. Aslında bir bakıma yalan değil ya neyse..

Sağlıcakla kal okuyucu.

Hiç yorum yok: