Bu Bir Dönüş Yazısıdır

Merhabalar arkadaşlar, aylar yıllar sonra baktım yapacağım şey sayısı eksilerde geziyor ve ben sıkıntıdan ölüyorum, tekrar blog yazımına geri döndüm. Aklımda bir şey olmadığından değil de, cidden üşendiğimden bırakmıştım vaktinde anlarsınız ki. Azıcık üşengeç bir adamım.

Ben bloga yazmayalı hayatımda hiçbir şey olmadı demem, diyemem. Açıkçası hayatım 180 derecelik bir dönüş yaşadı diyebilirim hatta. Azı karar mantığıyla yaşamaya alışmışken, artık şansın dönmesi mi denir bilmiyorum, hayatım hiç istemediğim kadar güzel gitmeye başladı. Ayrıntıya girmeyeceğim ama, şuan değiştirmek isteyeceğim tek bir şey bile yok diyebilirim hayatımda.

Benden bu kadar bahsetmek yeter, eminim çok da merak etmiştiniz zaten. Azıcık sizden bahsedelim.. Öncelikle hepinizi "AAA KAR YAĞIYOR" diye eğlenceyle baktığınız şu 1.5 ay öncesine götürmek istiyorum. İyi bok yediniz arkadaşım. Şimdi şımaran kar yurdu terk edemiyor, "You liked that, huh! You liked that bitch, didn't you" niraları atıyor haftanın 5 günü. +18 bir mevsimimiz var, nitekim hayatımızı dizleri üzerine çöktürmüş durumda 1.5 aydır. Bu konuda cidden diyecek bir şey bulamıyorum, Mikail istifa etti de yerine şeytanı mı aldılar, "oh sıcaktan bunalmıştım ben de" diyip bunları mı yapıyor merak içindeyim ama.

Evet şuan kafamı camdan bi uzatayım dedim de şaşırtmadı elbette hava, pata pata kar yağıyor. Bu konudaki tek komik şey "Chuck Norris kapat artık buzdolabını götümüz dondu" esprisidir, onun dışında "Ayy kar çok dadluu" diyen kişilere bir ters tokadı layık görüyorum artık.

Çüüz

Hiç yorum yok: